DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12991
Title: Комплексне застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів
Authors: Кравець, Ніна Павлівна
Keywords: розумово відсталі учні
урок літератури
художній твір
етапи вивчення твору
інноваційні технології навчання
читацька діяльність
mentally retarded pupils
literature lesson
work of art
stages of studying a work of art
innovative teaching technologies
reader activity
Issue Date: 2016
Citation: Кравець Н.П. Комплексне застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Вип. 3. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - С. 59-70.
Abstract: Характеризуються особливості застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями. Доведена доцільність комплексного застосування інноваційних технологій навчання в процесі поетапного вивчення учнями художнього твору з метою формування читацьких умінь у даної категорії школярів.
Features of innovative teaching technologies on literature lessons in the educational process with mentally retarded pupils are characterised. The expediency of complex use of innovative teaching technologies in the process of stage-by-stage schoolchildren’s studying a work of art with the aim of forming their reader abilities is proved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12991
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravez_Berdyansk.pdf299.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.