У статті акцентовано увагу на низький рівень використання мультимедіа технологій у процесі навчання шкільної фізичної географії. Розкрито проблеми та шляхи їх вирішення.
На основі теоретико-емпіричних досліджень, вивчення сучасного досвіду європейських країн проаналізовано методику використання різних форм мультимедіа у навчальному процесі учнів. Показано на конкретних прикладах педагогічного дослідження результати активного пошуку учителями вітчизняних шкіл нових підходів у навчанні географії засобами мультимедіа.
Доведено, що грамотне використання комп’ютерних технологій навчання фізичної географії може позитивно вплинути на мотивацію учнів та підвищити рейтинг успішності.
The article focuses attention on the lowest level of use multimedia technologies in process of learning Geography at school. The research problems solved and proposed ways of their solution.
Based on theoretical and empirical research, the study of contemporary European experience has been analyzed teaching methodology of using different forms of multimedia technologies in the process of schooling. On specific examples of pedagogical research has shown results of teachers' actively seeking of new approaches to teaching Geography in a modern schools with using of multimedia technologies.
Proved, that clever using computer technology of teaching Geography have a positive impact on student's motivation and raise their performance rating.