DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12918
Title: Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів
Authors: Покась, Лілія
Keywords: методика
навчально-виховний процес
учні
географія
шкільний підручник
формування
пошуково-дослідницька компетентність
Issue Date: 2016
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Покась Л. Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів / Лілія Покась // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць. / [ред. кол.; гол. ред. – О. М. Топузов]. – К: Педагогічна думка, 2016. – Вип. 16. - Ч. 2. - С. 339-348.
Series/Report no.: Випуск 16;
Abstract: Статтю присвячено вивченню можливості підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь й навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в новим умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії «Україна у світі: природа і населення» для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань в контексті компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12918
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pidruchnuk.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.