Монографія присвячена дослідженню феномена освіти для дорослих та його
концептуалізації на засадах трансдисциплінарного підходу. В ній розглянуто
особливості навчання дорослих, динаміка його теоретичних артикуляцій. Авторка проаналізувала філософсько-методологічні засади сучасної теорії освіти
для дорослих як в історико-філософському контексті, так і в контексті сучасних когнітивних і комунікативних стратегій. Особливу увагу Л.Горбунова
приділяє теорії трансформативного навчання дорослих як релевантного в добу
глобальних трансформацій. Вперше авторкою здійснено обгрунтування трансформативної освіти для дорослих на засадах теорії складності, номадологічного та трансверсального проектів мислення, концепту транскультурності та
феноменології лімінального досвіду. Аналізуючи феномен освіти для дорослих в
контексті запитів на новітні когнітивно-комунікативні стратегії, Горбунова
Л. пропонує своє бачення розвитку дидактики трансформативного навчання
дорослих на основі раціонального дискурсу, критичної рефлексії та в смислових
перспективах мультимодальної освіти.
Монография посвящена исследованию феномена образования для
взрослых и его концептуализации на основе трансдисциплинарного подхода. В ней рассмотрены особенности обучения взрослых, динамика его
теоретических артикуляций. Автором проанализированы философско-
методологические основы современной теории образования для взрослых
как в историко-философском контексте, так и в контексте современных
когнитивных и коммуникативных стратегий. Особое внимание Л.Горбунова
уделяет теории трансформативного обучения взрослых как релевантного в
эпоху глобальных трансформаций. Впервые автором осуществлено обоснование трансформативного образования для взрослых на основе теории
сложности, номадологического и трансверсального проектов мышления,
концепта транскультурности и феноменологии лиминального опыта. Анализируя феномен образования в контексте запросов на новые когнитивно-
коммуникативные стратегии, Горбунова Л. предлагает свое видение развития дидактики трансформативного обучения взрослых на основе рационального дискурса, критической рефлексии и в смысловых перспективах
мультимодального образования.
The book is devoted to study of the phenomenon of adult education and
its conceptualization based on transdisciplinary approach. It deals with the
peculiarities of adult learning, the dynamics of its theoretical articulation. The
author has analyzed the philosophical and methodological foundations of the
contemporary theory of adult education not only in historical and philosophical
context and also in the context of modern cognitive and communicative strategies.
L.Gorbunova paid particular attention to transformative adult learning theory
as relevant in the era of global transformations. The author for the first time has
conducted justification of transformative adult education based on the complexity
paradigm, and the projects of transversal and nomadological thinking, concept
of transculturality and phenomenology of transcultural liminal experience.
Analyzing the adult education in the context of requests for new cognitive and
communication strategies L.Gorbunova offers own vision of becoming the
didactics of transformative adult education based on rational discourse, critical
reflection and in semantic terms of multimodal education.