Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів України до широкого впровадження форм і методів дистанційної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Золотарьова, Ольга
dc.contributor.author Брежнєва-Єрмоленко, Ольга
dc.date.accessioned 2017-03-11T14:12:46Z
dc.date.available 2017-03-11T14:12:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Золотарьова О., Брежнєва-Єрмоленко О. Підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів України до широкого впровадження форм і методів дистанційної освіти / Ольга Золотарьова, Ольга Брежнєва-Єрмоленко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (16). – C. 231-241. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12908
dc.description.abstract У статті піднімаються актуальні питання реформування системи вищої освіти в Україні у частині дистанційного навчання та активної адаптації викладачів до прогресивних світових тенденцій у цій сфері. Увагу авторів зосереджено на визначенні головних проблем у процесі використання переваг дистанційної освіти, які мають місце серед викладацького складу вищої школи України. Метою статті є надання пропозицій Міністерству освіти і науки України щодо створення аналітично-інноваційного центру підготовки викладацького складу ВНЗ України, який об’єднуватиме регіональні відділення у всіх областях країни та реалізовуватиме комплексну програму підготовки викладачів ВНЗ України до широкого впровадження форм і методів дистанційної освіти. Визначено, що головними проблемами при впровадженні дистанційної освіти є відсутність спеціального технічного обладнання, методичних регіональних центрів, кошторисів по впровадженню дистанційної освіти; орієнтація у дистанційній освіті відбувається тільки на студента, а не на викладача та його підтримку й мотивацію; недосконала нормативна база для повноцінного впровадження дистанційної освіти. Авторами розроблено комплексну програму підготовки викладацького складу ВНЗ України до широкого впровадження форм і методів дистанційного освіти, яка поєднує технічний, методичний і мотиваційний супровід на державному і регіональному рівнях. ua
dc.description.abstract В статье актуализируются вопросы реформирования системы высшего образования в Украине в части дистанционного обучения и активной адаптации преподавателей к прогрессивным мировым тенденциям в этой сфере. Внимание авторов сосредоточено на определении главных проблем в процессе использования преимуществ дистанционного образования, которые имеют место среди преподавательского состава высшей школы Украины. Целью статьи является формулирование предложений Министерству образования и науки Украины по созданию аналитически-инновационного центра подготовки преподавательского состава вузов Украины, который будет объединять региональные отделения во всех областях страны и реализовывать комплексную программу подготовки преподавателей к широкому внедрению форм и методов дистанционного образования. Выявлено, что главными проблемами при внедрении дистанционного образования являются: отсутствие специального технического оборудования, методических региональных центров, смет по внедрению дистанционного образования; ориентация в дистанционном образовании происходит только на студента, а не на преподавателя и его поддержку и мотивацию; требует усовершенствования нормативная база для полноценного внедрения дистанционного образования. Авторами разработана комплексная программа подготовки преподавательского состава вузов Украины к широкому внедрению форм и методов дистанционного образования, сочетающая техническое, методическое и мотивационное сопровождение на государственном и региональном уровнях. ua
dc.description.abstract The article deals with the actual questions of reforming system of Ukrainian higher education especially distance education and teachers’ active adaptation to progressive global trends in this area. The authors’ attention is focused on identifying the main problems in the use of the distance learning advantages, which are supported by the teaching staff of higher school in Ukraine. The purpose of the paper is to formulate the propositions for the Ministry of Education and Science of Ukraine, concerning the creation of analytical and innovative training center for preparation of Ukrainian teaching staff, which will contribute the widespread introduction of distance learning, integrate the regional offices in all regions of the country, and realize the comprehensive training program of the teaching staff for extensive introduction of the distance education forms and methods. It is shown in the paper that the main problems in the implementation of distance education are the lack of special technical equipment, methodical regional centers, and estimates on the introduction of distance education. The distance education is oriented only on the student, but not on the teacher, his/her support and motivation. The normative base of distance education requires improvement. The authors have elaborated the comprehensive training program for teaching staff of Ukrainian universities for extensive adoption of distance learning forms and methods, which combines technical, methodological and motivational support on the national and regional levels. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject дистанційна освіта ua
dc.subject електронна освіта ua
dc.subject методичні регіональні центри ua
dc.subject дистанційні технології ua
dc.subject інноваційні форми навчання ua
dc.subject дистанционное образование ua
dc.subject электронное образование ua
dc.subject методические региональные центры ua
dc.subject дистанционные технологии ua
dc.subject инновационные формы обучения ua
dc.subject distance education ua
dc.subject e-learning ua
dc.subject regional methodological centers ua
dc.subject distance learning technologies ua
dc.subject forms of innovative learning ua
dc.subject.classification 6 08 :378.147 ua
dc.title Підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів України до широкого впровадження форм і методів дистанційної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу