DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2011 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12835
Title: Постметафізичне мислення II. Прагматичний поворот (продовження)
Authors: Габермас, Юрген
Keywords: дія
мова
мовлення
действие
язык
речь
action
language
speech
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Юрген Габермас Постметафізичне мислення II. Прагматичний поворот (продовження) / Габермас Юрген // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 35-96
Abstract: Багатоманітні взаємозв’язки між дією та мовою, дією та мовленням можна показати наочніше, якщо ми виходитимемо з найзрозуміліших і найпростіших прикладів. Я пояснюю дію на прикладах повсякденної або ремісничої діяльності, такої як швидка ходьба, передавання з рук у руки, праця молотком або пилкою; мовлення – мовленнєвими актами, такими як накази, зізнання та констатації. В обох випадках ми можемо казати про дії в широкому смислі. Однак щоб не затушовувати різницю, яку мені слід розглянути, я обираю із самого початку дві різні моделі опису.
Разнообразные взаимосвязи между действием и языком, действием и речью можно показать наглядно, если мы будем исходить из понятных и простых примеров. Я объясняю действие на примерах повседневной или ремесленной деятельности, такой как быстрая ходьба, передача из рук в руки, труд молотком или пилой; речь - речевыми актами, такими как приказы, признание и констатации. В обоих случаях мы можем говорить о действиях в широком смысле. Однако чтобы не затушевывать разницу, которую мне следует рассмотреть, я выбираю изначально две разные модели описания.
Various relationships between action and language, speech and action can be shown graphically, if We will proceed from the clear and simple examples. I explain the effect on the everyday examples or craft activities, such as brisk walking, passing from hand to hand, the work of a hammer or a saw; speech - speech acts, such as orders, recognition and detection. In both cases we can talk about the action in the broad sense. However, in order not to obscure the difference that I should see, originally I choose two different model description.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12835
Appears in Collections:2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Habermas.pdf791.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.