DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2011 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12831
Title: Філософія для дітей: південнокорейський досвід
Authors: Горбачук-Наровецька, Ольга
Keywords: демократична освіта
філософія для дітей
критичне мислення
демократическое образование
философия для детей
критическое мышление
democratic education
philosophy for children
critical thinking
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ольга Горбачук-Наровецька Філософія для дітей: південнокорейський досвід / Горбачук-Наровецька Ольга // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 297-304
Abstract: Стаття представляє огляд ідей професора Національного університету Гьонсан Джин Ван Парка стосовно доцільності викладання філософії для дітей, починаючи з початкової школи. Проаналізовано його концепцію демократичної громадянської освіти через філософію. На основі проведеного професором Парком майстер-класу з «Філософії для дітей» визначено мету, підґрунтя, основні етапи здійснення філософського заняття з дітьми, функції вчителя, допоміжні матеріали. Ключовими складовими такої роботи є спільний пошук розв’язання апорії, тренування критичного, креативного та дбайливого мислення, читання та обговорення адаптованих філософських текстів.
Статья включает обзор идей профессора Национального университета Гьенсан Джин Ван Парка о целесообразности преподавания философии для детей, начиная с начальной школы. Проанализирована его концепция демократичного гражданского образования через философию. На основании проведенного профессором Парком мастер-класса по «Философии для детей» определены цель, базис, основные этапы осуществления философского занятия с детьми, функции учителя, вспомогательные материалы. Ключевыми составляющими такой работы является общий поиск решения апории, тренировка критического, креативного и переживающего мышления, чтение и обсуждение адаптированных философских текстов.
The article represents the review of ideas of Professor of Gyeongsang National University Jin Wann Park about the teaching appropriateness of philosophy for children beginning from the elementary school. His conception of democratic citizenship education from philosophical point of view is analyzed. The goal, basis, stages of carrying out of philosophical classes for children, teacher functions, auxiliary materials are determined based on Professor Park’s master-class «Philosophy for children». Common search of aporia solution, exercising of critical, creative and emotional thinking, reading and discussing of adaptive philosophical texts are the key components of such work.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12831
Appears in Collections:2011 рік
2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horbachuk-Narovetska.pdf463.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.