Стаття представляє огляд ідей професора
Національного університету Гьонсан Джин Ван
Парка стосовно доцільності викладання філософії для дітей, починаючи з початкової школи.
Проаналізовано його концепцію демократичної громадянської освіти через філософію. На
основі проведеного професором Парком майстер-класу з «Філософії для дітей» визначено
мету, підґрунтя, основні етапи здійснення філософського заняття з дітьми, функції вчителя, допоміжні матеріали. Ключовими складовими такої роботи є спільний пошук розв’язання апорії, тренування критичного, креативного та дбайливого
мислення, читання та обговорення адаптованих філософських текстів.
Статья включает обзор идей профессора Национального университета Гьенсан Джин Ван Парка о целесообразности преподавания философии
для детей, начиная с начальной школы. Проанализирована его концепция
демократичного гражданского образования через философию. На основании
проведенного профессором Парком мастер-класса по «Философии для детей» определены цель, базис, основные этапы осуществления философского занятия
с детьми, функции учителя, вспомогательные материалы. Ключевыми составляющими такой работы является общий поиск решения апории, тренировка
критического, креативного и переживающего мышления, чтение и обсуждение
адаптированных философских текстов.
The article represents the review of ideas of Professor of Gyeongsang National
University Jin Wann Park about the teaching appropriateness of philosophy for children
beginning from the elementary school. His conception of democratic citizenship
education from philosophical point of view is analyzed. The goal, basis, stages
of carrying out of philosophical classes for children, teacher functions, auxiliary
materials are determined based on Professor Park’s master-class «Philosophy for
children». Common search of aporia solution, exercising of critical, creative and
emotional thinking, reading and discussing of adaptive philosophical texts are the
key components of such work.