Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проворова, Євгенія Михайлівна
dc.date.accessioned 2017-03-03T09:06:31Z
dc.date.available 2017-03-03T09:06:31Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier.citation Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матеріали ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 14-15 квіт. 2016. / МОН України, Київ. ун-т ім.Б. Грінченка. - К. : ун-т ім.Б.Грінченка, 2016. - 752 с. С.638-647 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12827
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему методичної підготовки майбутнього учителя музики на основі праксеологічного підходу, який в контексті викликів ХХІ століття визначає її інноваційну спрямованість; представлено інтерпретацію базових термінів і понять терміносистеми методичної підготовки майбутнього вчителя музики; визначено, які соціально-педагогічні явища і процеси визначають інноваційну спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі; визначено, які інноваційні процеси найбільшою мірою сприяють розвитку теорії і методики музичної освіти. ua
dc.description.abstract В статье проанализировано проблему методической подготовки будущего учителя музыки на основании праксеологического подхода, который в контексте вызовов ХХІ столетия определяет ее инновационную направленность; представлено интерпретацию базисных терминов и понятий терминосистемы методической подготовки будущего учителя музыки; определено, какие социально-педагогические явления и процессы определяют инновационную направленность методической подготовки будущего учителя музыки в праксеологическом измерении; определено, какие инновационные процессы наиболее способствуют развитию теории и методики музыкального образования. ua
dc.description.abstract The problem of future teacher of music methodical preparation based on the praxeological approach in the context of the XXI century challenges which define its innovative orientation is analyzed in the article; an interpretation of basic terms and terminology concepts of methodical preparation of future teacher of music is presented; the social and educational phenomena and processes which determine the orientation of innovative methodological training of future teachers of music in praxeological direction is determined; the most innovation processes, that assist to the development of theory and methodology of music education is determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Київський університет ім.Б.Грінченка ua
dc.subject інновації в освіті ua
dc.subject педагогічна праксеологія ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject инновации в образовании ua
dc.subject педагогическая праксеология ua
dc.subject профессиональная підготовка ua
dc.subject innovations in education ua
dc.subject teaching praxeology ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378.147:78.01 ua
dc.title Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу