DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12672
Title: "Запорозька Січ і Слобідська Україна у другій половині XVII ст.": історія України, 8 клас
Authors: Коляда, Ігор Анатолійович
Шевчук, Лілія
Keywords: методика викладання історії
Запорозька Січ
Слобідська Україна
патріотичне виховання
методика преподавания истории
Запорожская Сечь
Слободская Украина
патриотическое воспитание
methods of teaching history
Zaporizhzhya Sich
Sloboda Ukraine
patryotycheskoe of education
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во "Педагогічна преса"
Citation: Коляда, І. А. "Запорозька Січ і Слобідська Україна у другій половині XVII ст.": історія України, 8 клас / І. Коляда, Л. Шевчук // Історія в рідній школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 8-16
Series/Report no.: №4(176);
Abstract: Публікація надає вчителеві історії, використовуючи розгорнуту характеристику розвитку Запорізької Січі у другій половині XVII ст., можливість розкрити особливості адміністративно-політичного устрою та господарського життя Гетьманщини і Слобідської України
Публикация предоставляет учителю истории, используя развернутую характеристику развития Запорожской Сечи во второй половине XVII в., возможность раскрыть особенности административно-политического устройства и хозяйственной жизни Гетманщины и Слободской Украины
The publication provides a history teacher using detailed description of the Zaporizhzhya Sich in the second half XVII., to discover the features of administrative-political order and economic life of the Hetman and Sloboda Ukraine
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12672
Appears in Collections:Наукові праці Факультету історичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyada_2.pdf907.77 kBAdobe PDFView/Open
obkladynka.pdf179.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.