У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури
розкрито сутність професійної спрямованості особистості та професійної
спрямованості соціального педагога, як сукупність психолого-педагогічних
властивостей та якостей особистості, що визначають ставлення до
професії, потребу в професійній діяльності та готовність до неї. Визначено
складові структури професійної спрямованості особистості. Обґрунтовано, що основною детермінантою професійного самовизначення майбутнього
соціального педагога є професійний інтерес або професійна спрямованість.
Охарактеризовано професійну спрямованість майбутнього соціального
педагога як особливу система спонукань до застосування своїх сил та
здібностей у майбутній професійній сфері, що дає поштовх ефективному
професійному самовизначенню.
В статье на основе анализа психолого-педагогической литературы
раскрыта сущность профессиональной направленности личности и
профессиональной направленности социального педагога, как совокупность
психолого-педагогических свойств и качеств личности, определяющих
отношение к профессии, потребность в профессиональной деятельности и
готовность к ней. Определены составляющие структуры профессиональной
направленности личности. Обосновано, что основной детерминантой
профессионального самоопределения будущего социального педагога
является профессиональный интерес или профессиональная направленность.
Охарактеризована профессиональная направленность будущего социального
педагога как система побуждений к применению своих сил и способностей в
будущей профессиональной сфере, что дает толчок эффективному
профессиональному самоопределению.
In article on the basis of the analysis of psychological and pedagogical
literature the essence of the professional direction of the personality and
professional direction of a social worker as a set of psychological and pedagogical
properties and qualities of the individual, determining the attitude to the
profession, the need for professional activity and preparedness. Identifies the
components of the structure of the professional direction of the individual. It is
proved that the main determinant of professional self-determination of the future
social worker is a professional interest or professional direction. Characterized
the professional direction of the future social worker as a special system of
intentions to use their powers and abilities in their future professional field that
gives rise to effective professional self-determination.