Кардинальні зміни, що відбуваються в усіх сферах життєдіяльності
суспільства, вимагають нових підходів щодо виховання та соціалізації
підростаючого покоління. Основним завданням сучасної школи, зокрема й
школи-інтернату, є виховання компетентної особистості, яка не тільки
володіє знаннями, але й вміє застосовувати їх у житті, підтримувати та
зміцнювати своє здоров’я, долати життєві труднощі, надавати опір
негативним соціальним впливам. З огляду на це особливого значення набуває
цілеспрямоване формування у вихованців інтернатних закладів умінь і
навичок здорового способу життя. Найбільш вразливими щодо формування
цінності здоров’я та ЗСЖ серед вихованців закладів інтернатного типу є
молодші школярі. Стаття висвітлює результати дослідження щодо
формування здорового способу життя в інтернатних закладах, зокрема,
серед вихованців початкової школи загальнооосвітніх шкіл-інтернатів.
Кардинальные изменения, происходящие во всех сферах
жизнедеятельности общества, требуют новых подходов к воспитанию и
социализации подрастающего поколения. Основной задачей современной
школы, в том числе школы-интерната, является воспитание компетентной
личности, которая не только обладает знаниями, но и умеет применять их в
жизни, поддерживать и укреплять свое здоровье, преодолевать жизненные
трудности, оказывать сопротивление негативным социальным
воздействиям. Особое значение приобретает целенаправленное
формирование у воспитанников интернатных заведений умений и навыков
здорового образа жизни. Младшие школьники есть наиболее уязвимыми по
формированию ценности здоровья и ЗОЖ среди воспитанников школ-
интернатов. Статья освещает результаты исследования по формированию здорового образа жизни в интернатных заведениях, в частности, среди
воспитанников начальной школы.
The dramatic changes taking place in all spheres of society require new
approaches to education and socialization of the younger generation. The main
objective of modern schools, including boarding schools, education is a competent
individual who not only has knowledge but also know how to apply them in life,
maintain and strengthen their health, to overcome the difficulties of life, provide
resistance to negative social influences. In this regard, special importance is
purposeful formation at pupils of boarding schools and skills of healthy lifestyle.
The most vulnerable to the formation of values of health and healthy lifestyle
among students of residential schools is younger students. The article highlights
the results of a study on healthy lifestyle in institutions, particularly among
primary school pupils zahalnooosvitnih boarding schools.