Визначено роль методів арт-терапії в профілактиці та подоланні
негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку. Виявлено
особливості розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку та
здійснено характеристику типових негативних емоційних станів, що є
характерними для даного віку. Визначено особливості переживання
негативних емоційних станів дітьми молодшого шкільного віку Окреслено
основні види ар-терапії, що доцільно використовувати при роботі з
емоційною сферою дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано
можливості танцювальної та ізотерапії як технік арт-терапії в подоланні
негативних психоемоційних станів молодших школярів. Подано перелік
вікових труднощів та проблем, які за несприятливих умов можуть
призводити до виникнення у дітей негативних психічних станів.
Определена роль методов арт-терапии в профилактике и преодолении
негативных эмоциональных состояний детей младшего школьного возраста.
Выявлены особенности развития эмоциональной сферы детей младшего
школьного возраста и осуществлено характеристику типичных негативных
эмоциональных состояний, характерные для данного возраста. Определены особенности переживания негативных эмоциональных состояний детьми
младшего школьного возраста Определены основные виды ар-терапии,
которые целесообразно использовать при работе с эмоциональной сферой
детей младшего школьного возраста. Проанализированы возможности
танцевальной и изотерапии как техник арт-терапии в преодолении
негативных психоэмоциональных состояний младших школьников.
Перечислены возрастных трудностей и проблем, которые при определенных
неблагоприятных условиях могут приводить к возникновению у детей
негативных психических состояний.
The role of art therapy techniques in preventing and overcoming negative
emotional states of children of primary school age. The features of the emotional
sphere of children of primary school age and made common characteristic of
negative emotional states that are specific to this age. The features experience
negative emotional states of children of primary school age The basic types of altherapy
that should be used when dealing with the emotional sphere of children of
primary school age. The possibilities of dance and isotherapy as art therapy
techniques to overcome the negative psycho-emotional state primary school
children. Posted age for the difficulties and problems that under certain
unfavorable conditions can lead to the appearance of children in negative mental
states.