DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12498
Title: Національно-патріотичні ідеї "народництва" у науковій діяльності Павла Платоновича Чубинського
Authors: Зубченко, Світлана Петрівна
Keywords: наукова діяльність
Чубинський П. П.
Національно-культурне відродження
народництво
научная деятельность
народничество
национально-культурное возрождение
Чубинский П. П.
scientific activity
P. Chubynsky
Nacional-patriotic ideas
populism
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Зубченко С. П. Національно-патріотичні ідеї "народництва" у науковій діяльності Павла Платоновича Чубинського / С. П. Зубченко // Україна в етнокультурному вимірі століть : Збірник наукових праць : до 175-річчя з дня народження видатного українського етнографа Павла Чубинського / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 3. - С. 70-81
Series/Report no.: Вип.3;
Abstract: Розглядаються основні засади і напрямки наукової діяльності П.П. Чубинського в умовах народницького періоду національно-культурного відродження України другої половини ХІХ ст.
Рассматриваются основные принципы и направления научной деятельности П.П. Чубинского в условиях народнического периода национально-культурного возрождения Украины второй половины XIX века.
The basic principles and directions of scientific activity of P. Chubynsky populist period in terms of national and cultural revival o f Ukraine in the second half of the nineteenth century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12498
Appears in Collections:Наукові праці Факультету історичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zubchenko.pdf187.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.