У статті розкривається технологія професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, висвітлено специфіку, структуру, напрямки та етапи представленої технології. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальний напрямок технології професійного самовдосконалення викладачів вищої школи, що базується на створенні індивідуального простору самовдосконалення, організації креативної, спрямованої на саморозвиток діяльності викладача вищої школи, насиченні змісту дисциплін у вищій школі концепціями професійного самовдосконалення.
The technology of professional self-improvement, the specifics of the structure and the stages of the presented techniques are revealed in the article. The motivational and stimulating direction of self-perfection technology of the high school teachers, which is based on the creating of the individual space of self-cultivation, the organization of creative, aimed at the self-activity of a high school teacher, the saturation of the content of the high school disciplines with the concepts of professional self-improvement, is analyzed.