DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 31 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1228
Title: Модель підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій
Authors: Савченко, К.Ю.
Keywords: модель
професійна компетентність
компоненти
model
professional competence
components
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Савченко К.Ю. Модель підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій / К.Ю. Савченко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 222-227
Abstract: В статі розглянуто проблеми побудови моделі підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій. Визначили структуру професійної компетентності, складові та рівні. Визначили етапи моделювання педагогічних ситуацій на заняттях з педагогічних дисциплін. Показана поетапна модель формування професійної компетентності майбутніх вчителів.
In article problems of construction of model of preparation of the future teachers to formation of professional competence by means of pedagogical situations are considered. It is defined structure of professional competence, components and levels. Stages of modeling of pedagogical situations on employment on pedagogical disciplines are considered. The stage-by-stage model of formation of professional competence of the future teachers is shown.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1228
Appears in Collections:Випуск 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf231.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.