Суть розробки, основні результати:
1. Бех І.Д. Особистість народжується в сім’ї / І.Д. Бех // Початкова школа. − 1994. − №2. – С. 8−10.
2. Вольнова Л. М. Батьківська сім’я як соціально-педагогічний чинник деліквентної поведінки неповнолітніх / Вольнова Л. М. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова [Текст]. − 2010. − Вип. 10. − С. 212-214. (Серія 11).
3. Выготский Л.С. Собрание сочинений : в 6 т. / ред. А.М.Матюшкина. – Т.3. Генезис высших психических функций. – М. : Педагогика, 1983. – 368 с.
4. Кравець Н.П. Використання батьками усної народної творчості під час підготовки дитини до оволодіння читанням і письмом / Н.П.Кравець // Підготовка до школи дітей з особливими потребами в умовах сім’ї: поряди батькам / за ред.. В.І.Бондаря, В.В.Засенка. – К. : Науковий світ, 2005.– С. 185 – 200.
5. Кравець Н.П Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури / Н.П.Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. − 2014. – №1/69 січень-лютий-березень. – С. 28–37.
6. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями : зб. наук. пр. / Н.П. Кравець // Серія соціально-педагогічна /за ред. В.О. Гаврилова, В.І. Співака. – Кам’янець-Подільський: ПП. «Медобори-2006», 2012. – 404 с. – Вип. ХХ1. В двох частинах. Ч. 2. – С. 139–148. URI htt://enpuir. npu. edu.ua/handle/123456789/11694.
7. Кравець Н.П. Корекційна робота з розумово відсталими учнями на уроках літературного читання : навч. посіб. / Н.П.Кравець. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2016. – 199 с.
8. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець. // Актуальні питання корекційної освіти : зб. наук. пр. / за ред. В.М.Синьова, О.В.Гаврилова. – Кам’янець-Подільський: ПП. Медобори-2006, 2015. – Том І. – С. 155– 173.
9. Кравець Н.П. Особистісний розвиток молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах сім’ї засобами художньої літератури / Н.П.Кравець // Діти з особливими потребами в початковій школі: поради батькам. Книга 3 ; за ред. В.І.Бондаря, В.В.Засенка. – К. : Науковий світ, 2006. – С. 154– 174.
10. Кравець Н.П. Підготовка руки до письма / Н.П.Кравець // Дошкільне виховання. – 2003. – №10. – С. 18–19.
11. Кравець Н.П. Метод творчого читання і формування читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Вип..21 ; відп. ред. В.М.Синьов. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. –С.119 – 124.
12. Лалаева Р.И. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников и способы их коррекции / Р.И.Лалаева. – М. : Просвещение, 2001. – 276 с.
13. Макаренко А.С. Воспитание в семье / А.С.Макаренко. – М. : Просвещение, 1985. – 236 с.
14. Панкратова Н.В. Социальный и биологический аспекты родительства / Н.В.Панкратова // Социс, 2006. – №10 (270). – С.116–123.
15. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
16. Петько Л.В. Активізація творчого розвитку особистості учнів як фактор педагогічної майстерності вчителя іноземної мови / Л.В.Петько // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2010. – № 2. – С. 99–103. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7840
17. Петько Л.В. Професійно орієнтовані технології навчання ІМ як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: зб. наук. пр. − Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 179−188. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8391
18. Спиваковская А.С. Как быть родителями: (О психологии родительской любви) /А.С.Спиваковская. – М. : Педагогика, 1986. – 160 с.
19. Узлов Н.Д. Удовлетворенность браком, семейная адаптация, и сплоченность в семьях с детьми и без детей / Н.Д.Узлов // Семейная психология и семейная терапия, 2011. – №1. – С.24- 33.
20. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader’s Activity Mastering /N.P. Kravets //Intellectual Arhive. – 2015. – Volume 4. Num. 4 (July). Series “Education & Pedagogy”. – Toronto: Shiny Word Corp. – PP. 123–136. URI httр://enpuir. npu. edu.ua/handle/123456789/8413
21. Kravets N.P. Accounting for conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P. Kravets // «Economics, management, law: socio-economic aspects of development»: Collection of scientific articles. − Edizioni Magi. − Roma, Italia, 2016. – РP. 226−229. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10513
22. Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded
Students /N.P.Kravets // Economics, management, law: realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology, Pedagogy and Education. – Les Editions L’Originale, Paris, France, 2016. – P. 252. – PP. 451−455. URI http://enpuir. npu. edu.ua/handle/123456789/10518