Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність до вибору професії та професійної діяльності старшокласників допоміжної школи як компонент професійно-трудової соціалізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, Т.П.
dc.date.accessioned 2016-12-07T08:39:40Z
dc.date.available 2016-12-07T08:39:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Приходько Т.П. Готовність до вибору професії та професійної діяльності старшокласників допоміжної школи як компонент професійно-трудової соціалізації / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 150-156 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12013
dc.description.abstract У статті розглянуто основні аспекти проблеми професійно-трудової соціалізації старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. Зроблено аналіз наукових праць та досліджень, психологічної та науково-педагогічної літератури з питань формування професійної спрямованості, професійно значущих інтересів і здібностей старшокласників допоміжної школи у процесі їх професійного самовизначення. Проаналізовано етапи профорієнтаційної роботи зі школярами різного віку згідно з Положенням про професійну орієнтацію молоді. Розглянуто основні аспекти проблеми професійного вибору учнів допоміжної школи, досліджено особливості організації та професійної діяльності старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. Досліджено особливості організації та професійної діяльності старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. Розкрито динаміку професійного визначення учнів спеціальних шкіл в різні вікові періоди під дією цілеспрямованого педагогічного впливу. Висвітлено основні підходи до профорієнтації та професійного виховання молоді з вадами розумового розвитку. Охарактеризовано компоненти профорієнтаційної роботи та тенденції їх розвитку під час роботи з учням старших класів допоміжної школи. Визначено головні завдання психологічного супроводу професійного становлення як основного компоненту соціалізації старшокласників допоміжної школи. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены основные аспекты проблемы профессионально-трудовой социализации старшеклассников с нарушениями интеллектуального развития. Сделан анализ научных работ и исследований, психологической и научно- педагогической литературы по вопросам формирования профессиональной направленности, профессионально важных интересов и способностей старшеклассников вспомогательной школы в процессе их профессионального самоопределения. Проанализированы этапы профориентационной работы со школьниками разного возраста в соответствии с Положением о профессиональной ориентации молодежи. Рассмотрены основные аспекты проблемы профессионального выбора учащихся вспомогательной школы, исследованы особенности организации и профессиональной деятельности старшеклассников с нарушениями интеллектуального развития. Исследованы особенности организации и профессиональной деятельности старшеклассников с нарушениями интеллектуального развития. Раскрыто динамику профессионального определения учащихся специальных школ в различные возрастные периоды под действием целенаправленного педагогического воздействия. Освещены основные подходы к профориентации и профессионального воспитания молодежи с недостатками умственного развития. Охарактеризованы компоненты профориентационной работы и тенденции их развития во время работы с учащимся старших классов вспомогательной школы. Определены главные задачи психологического сопровождения профессионального становления в качестве основного компонента социализации старшеклассников вспомогательной школы. ua
dc.description.abstract The main aspects of vocational socialization of high school students with intellectual disabilities are examined in the article. Scientific psychological and pedagogical reseaches and studies on professional determination, professional interests and abilities of special high school students significant for their professional determination are analysed. Stages of vocational activities with students of all ages are defined and characterised according to the Regulations on professional guidance of youth. The main aspects of the professional determination of special high school students are observed, the peculiarities of organization and professional activities of high school students with intellectual disabilities are researched. The features of career guidance and the professional activity of high school students with intellectual disabilities were explored. The dynamics of the professional determination of different age students with special needs under focusedpedagogical impact is revealed. The basic approach to career guidance and professional education of young people with intellectual disabilities is highlighted. The components of career guidance and their development trends of work withspecial high school students are characterized. The main tasks of psychological support of professional development as the basic component of socialization of special high school students are identified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject профорієнтація ua
dc.subject професійне виховання ua
dc.subject профессиональное консультирование ua
dc.subject профориентация ua
dc.subject профессиональное воспитание ua
dc.subject professional counseling ua
dc.subject career guidance ua
dc.subject professional education ua
dc.subject.classification 378.124 ua
dc.title Готовність до вибору професії та професійної діяльності старшокласників допоміжної школи як компонент професійно-трудової соціалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу