DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 31 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1195
Title: Можливості графічної освіти у розвитку уявних перетворень учнів
Authors: Васенко, В.В.
Keywords: графічна освіта
уявні перетворення
просторова уява
просторове мислення
графічний компонент
graphic education
imaginary transformations
spatial imagination
spatial thought
graphic component
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Васенко В.В. Можливості графічної освіти у розвитку уявних перетворень учнів / В.В. Васенко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 44-48
Abstract: У статті розглянуто проблеми графічної освіти на сучасному етапі розвитку людства і встановлено необхідність її існування, як обов’язкового компоненту, проаналізовано можливості цього освітнього напряму та необхідність адаптації до умов сьогодення, виділено особливості новітнього етапу здійснення у загальноосвітній школі для забезпечення уявних перетворень учнів.
In the article the problems of graphic education are considered on the modern stage of development of humanity and the necessity of its existence is set, as an obligatory component, possibilities of this educational direction are analysed that necessity of adaptations to the terms of contemporaneity, the features of the newest stage of realization are selected at general school for providing of imaginary transformations of students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1195
Appears in Collections:Випуск 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf193.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.