У статті аналізується процес формування готовності майбутнього вчителя музики до
забезпечення розвитку художньо-творчих здібностей учнів та можливості його покращення в умовах спеціально організованого навчання. Готовність до музично-педагогічної діяльності
охоплює набір професійних властивостей та якостей майбутнього вчителя, що відповідають
вимогам професії. Підвищення якості фахової підготовки випускника вищого педагогічного
навчального закладу вимагає переосмисленням мети та результату освітнього процесу,
модернізації його змісту та оптимізації технологій його організації.
В статье анализируется процесс формирования готовности будущего учителя музыки к
обеспечению развития художественно-творческих способностей учеников и возможности его
улучшения в условиях специально организованного обучения. Готовность к музыкально-
педагогической деятельности охватывает набор профессиональных возможностей и качеств
будущего учителя, которые отвечают требованиям профессии. Повышение качества
специальной подготовки выпускника высшего педагогического учебного заведения требует
переосмысления цели и результата учебного процесса, модернизации его содержания и
оптимизации технологий его организации.
The article deals with the dynamics of a would-be teacher’s being ready for providing the
development of pupils’ artistic-creative abilities at the artistic classes and a possibility of its
improvement under the condition of specially organized learning. Ready to musical education activities
covers a set of professional features and qualities of the future teachers who meet the requirements of
the profession. Improving the quality of special training graduate higher pedagogical educational
institution requires a rethinking of the goals and results of the educational process, the modernization
of its content and its optimization technology organization.