У статті розкривається необхідність мотивації під час навчального процесу для
формування готовності до дослідницької діяльності. Розглядаються сучасні тлумачення
такого психологічного і процесуального явища, як мотивація, узагальнені головні теорії
мотивації, а також окреслено актуальність опанування студентами дослідницької діяльності
для майбутньої роботи менеджерами, що забезпечить їм конкурентоспроможність на ринку
праці.
В статье раскрывается необходимость мотивации в учебном процессе для
формирования готовности к исследовательской деятельности. Рассматриваются
современные трактовки такого психологического и процессуального явления, как мотивация,
обобщенные главные теории мотивации, а также обозначены актуальность овладения
студентами исследовательской деятельности для будущей их работы менеджерами, что
обеспечит им конкурентоспособность на рынке труда.
This article reveals the necessity for motivation during the learning process for the formation of
scientific research readiness. It reviews current interpretation of the procedural and psychological
phenomenon as motivation, summarizes the main theories of motivation and also outlines the
importance of mastering student’s research activities for their future jobs as managers, provide them
competitiveness in labor market.