В данной статье рассматривается роль аудирования в обучении иностранному языку.
Особое внимание уделено анализу основных этапов обучения аудированию и возможных
проблем, возникающих в этом процессе. Раскрывается значимость коммуникативной
направленности. Определяется ценность лингафонных кабинетов для эффективного обучения
аудированию.
У статті розглядається роль аудіювання в навчанні іноземної мови. Особливу увагу
приділено аналізу основних етапів навчання аудіювання і можливих проблем, що виникають у
цьому процесі. Розкривається значимість комунікативної спрямованості. Визначається
цінність лінгафонних кабінетів для ефективного навчання аудіювання.
This article examines the role of audition in foreign language teaching. Particular attention is
paid to the analysis of the main stages of audition and problems that might arise in the process.
Revealed The importance of communicative orientation is revealed. The value of language laboratories
for the effective training to audition is determined.