В педагогической науке взаимоотношения между педагогом и студентом, особенности
характеристики студента как личности, причины, характеризующие результаты этих
взаимоотношений, профессионализм педагога в воспитании и обучении студента, и многие
другие факторы, напрямую действующие на формирование студента как личности, являются
показателями педагогических возможностей воздействия на формирование личности
студента. Современные научные исследования говорят о многих новшествах в
воспитательной работе, проводимой в ВУЗах.
У педагогічній науці взаємини між педагогом і студентом, особливості характеристики
студента як особистості, причини, що характеризують результати цих взаємин,
професіоналізм педагога у вихованні та навчанні студента, і багато інших чинників,
безпосередньо діють формування студента як особистості, є показниками педагогічних
можливостей впливу на формування особистості студента. Сучасні наукові дослідження
говорять про багатьох нововведеннях у виховній роботі, що проводиться у ВНЗ.
The relationship between teaching science teacher and a student, particularly the characteristics
of the student as a person, cause, describing the results of these relationships, professionalism in
teacher education and training of students, and many other factors, acting directly on the formation of
the student as an individual, are indicators of the impact of educational opportunities in shaping the
personality of the student. Modern scientific research shows many innovations in the educational work
carried out in universities.