Статтю присвячено проблемі організації трудового виховання та формування
елементарних трудових навичок дітей дошкільного віку (1918–1939 рр.). Розглядаються
особливості діяльності “Харківської педшколи” та аналізується науковий доробок її
представників. Визначається вплив ідеології на формування наукових позицій дошкільної
педагогіки.
Статью посвящено проблеме организации трудового воспитания и формирования
элементарных трудовых навыков детей дошкольного возраста (1918–1939 гг.).
Рассматриваются особенности деятельности “Харьковской педшколы” и анализируется
научный опыт ее представителей. Определяется влияние идеологии на формирование научных
позиций дошкольной педагогики.
The article deals with the problem of organization labour education and formation of elementary
labour skills of preschool children (1918–1939). The features and activities of “Kharkiv Pedagogical
School” are examined,the scientific works of its representatives are analysed. The influence of ideology
on the process of formation of preschool pedagogicscientific positions is determined.