Короткий опис(реферат):
Розглянуто сутність понять «естетичне виховання», «музичне виховання» та «виховання засобами музики». Визначено змістові складові музично-естетичної діяльності студентів (музичне, естетичне, виховання, діяльність) та подано авторське тлумачення цього терміну.
The essence of the concepts of “aesthetic upbringing”, “musical upbringing” and “upbringing through music” are considered. The characteristics of the student’s musical aesthetics activity (musical, aesthetic, upbringing, activity) are given; the author's interpretation of these terms are presented.
Суть розробки, основні результати:
1. Боревская Н.Е. Китайская культура во времени и пространстве. 50 и 50 – век в китаеведении / Н.Е.Боревская, С.А.Торопцев. – М. : ИД «ФОРУМ», 2010. – 480 с.
2. Вольнова Л.М. Соціокультурне становлення студентів у великому місті: історико-педагогічний аспект / Л.М.Вольнова // Сучасні міждисциплінарні дослідження: історія, сьогодення, майбутнє : результати другої заочної міжнар. конф. : зб. наук. пр. (3 грудня 2013 р.) / відп. ред. Приходько М.М., Тонких С.В. − К. : Аграр Медіа Групп, 2013. – С. 6−8.
3. Гаснюк В.В. Змістово-структурна характеристика музично-естетичного виховання молодших школярів у полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / В. В.Гаснюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 5. – С. 117−127. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_5_15.pdf
4. Груздова И.В. Характеристика эстетического компонента в структуре музыкально-эстетической культуры дошкольников [Электронный ресурс] / И.В.Груздова // Вектор науки ТГУ. – 2013. – № 1(23). – С. 314–318. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/harakteristika-esteticheskogo-komponenta-v-strukture-muzykalno-esteticheskoy-kultury-doshkolnikov
5. Карпенко О.Г. Засоби мистецтва як соціально-педагогічні чинники естетичного виховання у вищій школі / О.Г. Карпенко, Ду Лян // Педагогічний альманах: зб. наук. пр. ; редкол. В.В.Кузьменко та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Вип. 31. – С. 10−16.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11646
6. Левченко Ю.А. Развитие духовности личности подростка средствами музыкально-эстетического воспитания : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 – «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ю.А.Левченко ; Воронеж. гос. ун-т. – Воронеж, 2006. – 24 c.
7. Отич О.М. Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів засобами мистецтва : монографія / О. М. Отич. – Чернівці : Зелена Буковина, 2011. – 246 с.
8. Петько Л.В. Виховний і професійний аспекти музично-педагогічної спрямованості навчання іноземної мови студентів ВНЗ у системі музично-педагогічної освіти / Л.В.Петько // Музика та освіта : науково-метод.журнал / засн. МОН України, НАПН України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол.ред. Л.М.Масол. – Київ : Педагогічна думка, 2013. – № 3. – C. 14–18.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7872
9. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – С. 184–190.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075
10. Распертова С.Ю. Концепт «гармоничная культура» в контексте современных культурных стратегий Китая [Электронный ресурс] / С. Ю. Распертова // Вестник МГЛУ. – 2010. – № 590. – С. 74–95. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/kontsept-garmonichnaya-kultura-v-kontekste-sovremennyh-kulturnyh-strategiy-kitaya