Суть розробки, основні результати:
1. Выготский Л.С.Собрание сочинений: В 6-ти т. − Т 3. Проблемы развития психики /под ред. А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983. – 368 с.
2. Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И.Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 158 с.
3. Ильина С.Ю. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников: Теоретико-экспериментальное исследование / С.Ю. Ильина. – СПб : КАРО, 2005. – 240 с.
4. Кравець Н.П. Розвиток мовлення в учнів молодших класів допоміжної школи
на уроках читання та української мови: навч.-метод. поc. / Н.П.Кравець. – К. :
А.С.К., 1999. – 127 с.
5. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694
6. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37.
7. Лалаева Р.И. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников и способы их коррекции / Р.И. Лалаева. – М. : Просвещение, 2001. – 276 с.
8. Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников / М.Р.Львов. – М. :
Просвещение, 1985. – 176 с.
9. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія] / Л.В.Петько. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143
10. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
11. Психология подростка: учебник /под ред. А.А. Реана. – СПб : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2007. – 450 с.
12. Свиридович И.А. Развитие связной устной речи у учащихся вспомогательной школы / И.А. Свиридович. – Минск : Изд-во БГПУ им. Максима Танка, 2002. – 36 с.
13. Синиця І.О. Психологія усного мовлення молодших школярів: Монолог. – К. : Рад. школа, 1974. – 138 с.
14. Якубинский Л.П. Избранные работы: Язык и его функционирование / Л.П.Якубинский. – М. : Педагогика, 1986. – 364 с.
15. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity //N.P. Kravets // Economics, management, law : challenges and prospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India, 2016. – P. 201–204. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10743 16. Kravets N.P. Reading book as effective means to the formation readers’ skills of
mentally retarded pupils /. N.P Kravets //Prospects for development of education
and science: Collection of scientific articles – Academic Publishing House of the
Agricultural University Plovdiv, Bulgaria,2016. – P. 314-317. URI htt://enpuir.
npu.edu.ua/handle/123456789/10884