У статті проаналізоване програмне забезпечення smartnotebook як середовище для
створення ігрових елементів на уроках технологій. Показана доцільність застосування нових
інтерактивних технологій в проектній діяльності на уроках технологій. А саме показані
приклади застосування ігрових елементів, створених даним програмним забезпеченням.
Дидактична доцільність використання інтерактивних дошок на уроках технологій.
Рекомендації щодо використання та поєднання інтерактивних можливостей на уроках
технологій.
В статье проанализировано программное обеспечение smartnotebook как среда для
создания игровых элементов на уроках технологий. Показана целесообразность применения
новых интерактивных технологий в проектной деятельности на уроках технологии. А именно
показаны примеры применения игровых элементов созданных данным программным
обеспечением. Дидактическая целесообразность использования интерактивных досок на
уроках технологий. Рекомендации по использованию и сочетание интерактивных
возможностей на уроках технологий.
The paper analyzes the software smart notebook as a medium for creating game elements in class
technology. Shown the feasibility of new interactive technologies in the design of technology in the
classroom. And it shows examples of the application of game elements created by this software.
Didactic feasibility of using interactive whiteboards in the classroom technology. Guidelines for the
use and combination of interactive features in class technology.