DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11808
Title: Пропедевтичний етап технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів
Authors: Семененко, І. Є.
Keywords: технологія педагогічногу супроводу
пропедевтичний етап
іноземні студенти
технология педагогического сопровождения
пропедевтический этап
иностранные студенты
technology of pedagogical support
propaedeutic phase
foreign students
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Семененко І. Є. Пропедевтичний етап технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 211-218
Abstract: Розглядається пропедевтичний етап технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. Пропедевтичний етап містить розробку рекомендацій щодо оптимізації процесу навчання в умовах взаємодії різних культур, що виявляється важливим з погляду практики викладання в сучасній вищій школі. У статті акцентується увага на специфіці фахової підготовки іноземних студентів ВТНЗ. Розглядаються необхідні умови успішності впровадження педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів: наявність двох кураторів, застосування індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) та індивідуальних освітніх маршрутів (ІОМ).
Рассматривается пропедевтический этап технологии педагогического сопровождения профессиональной подготовки иностранных студентов высших технических учебных заведений. Пропедевтический этап включает разработку рекомендаций для оптимизации процесса обучения в условиях взаимодействия разных культур, что представляется важным с точки зрения практики преподавания в современной высшей школе. В статье акцентируется внимание на специфике профессиональной подготовки иностранных студентов вузов. Рассматриваются необходимые условия успешности внедрения педагогического сопровождения профессиональной подготовки иностранных студентов: наличие двух кураторов, создание индивидуальных образовательных траекторий (ИОТ) и индивидуальных образовательных маршрутов (ИОМ).
Propaedeutic phase of the technology of pedagogical support of professional training of foreign students in higher technical educational institutions is considered. Propaedeutic phase includes the development of recommendations on the optimization of the learning process in terms of the interaction of different cultures that appears important for the practice of teaching in modern higher school. The article focuses on the specifics of professional training of foreign students in higher technical educational institutions. The following conditions that are necessary for successful implementation of the pedagogical support of professional training of foreign students are considered: the presence of two curators, the usage of individual educational trajectories (IET) and individual educational routes (IER).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11808
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenenko.pdf185.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.