Розглядається пропедевтичний етап технології педагогічного супроводу фахової
підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. Пропедевтичний етап
містить розробку рекомендацій щодо оптимізації процесу навчання в умовах взаємодії різних
культур, що виявляється важливим з погляду практики викладання в сучасній вищій школі.
У статті акцентується увага на специфіці фахової підготовки іноземних студентів
ВТНЗ. Розглядаються необхідні умови успішності впровадження педагогічного супроводу
фахової підготовки іноземних студентів: наявність двох кураторів, застосування
індивідуальних освітніх траєкторій (ІОТ) та індивідуальних освітніх маршрутів (ІОМ).
Рассматривается пропедевтический этап технологии педагогического сопровождения
профессиональной подготовки иностранных студентов высших технических учебных заведений. Пропедевтический этап включает разработку рекомендаций для оптимизации
процесса обучения в условиях взаимодействия разных культур, что представляется важным с
точки зрения практики преподавания в современной высшей школе.
В статье акцентируется внимание на специфике профессиональной подготовки
иностранных студентов вузов. Рассматриваются необходимые условия успешности внедрения
педагогического сопровождения профессиональной подготовки иностранных студентов:
наличие двух кураторов, создание индивидуальных образовательных траекторий (ИОТ) и
индивидуальных образовательных маршрутов (ИОМ).
Propaedeutic phase of the technology of pedagogical support of professional training of foreign
students in higher technical educational institutions is considered. Propaedeutic phase includes the
development of recommendations on the optimization of the learning process in terms of the interaction
of different cultures that appears important for the practice of teaching in modern higher school. The
article focuses on the specifics of professional training of foreign students in higher technical
educational institutions. The following conditions that are necessary for successful implementation of
the pedagogical support of professional training of foreign students are considered: the presence of
two curators, the usage of individual educational trajectories (IET) and individual educational routes
(IER).