DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11805
Title: Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти
Authors: Хомич, І. М.
Keywords: педагогічна взаємодія
філософський підхід
суб’єкти навчального процесу
педагогическое взаимодействие
философский подход
субъекты учебного процесса
pedagogical interaction
philosophical approach
the subjects of the educational process
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Хомич І. М. Філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти / І. М. Хомич // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 236-242
Abstract: У статті розглянуто філософсько-методологічне підґрунтя феномену педагогічної взаємодії суб’єктів навчального процесу в системі сучасної мистецької освіти. Переосмислення історичного спадку педагогічного знання про педагогічну взаємодію та нові філософські підходи дають можливість глибше зрозуміти коріння цього феномену. Новий міждисциплінарний науковий напрям – синергетика – в наш час забезпечує нову методологічну базу наукового пізнання в галузі освіти і найбільш ефективно відповідає потребам розкриття і розвитку здібностей особистості та способам її всебічної самоосвіти.
В статье рассмаривается философско-методологическое обоснование феномена педагогического взаимодействия субъектов учебного процеса в современной системе художественного образования. Переосмысление исторического наследия педагогического знания про педагогическое взаимодействие и новые философские подходы дают возможность глубже понять корни этого феномена. Новое междисциплинарное научное направление – синергетика – в наше время обеспечивает новую методологическую базу научного познания в области образования и наиболее эффективно отвечает потребностям раскрытия и развития способностей личности и способам ее самообразования.
The article deals with the philosophical and methodological basis of the phenomenon of pedagogical interaction of learning process in the system of contemporary professional education. In time of the global crisis in various areas of public life changing scientific understanding of man and the universe itself, updating learning content, innovative changes in the forms of educational interaction and nature of the relationship of the learning process. Rethinking of historical heritage of pedagogical knowledge about teaching interaction and new philosophical approaches make it possible to better understanding of the roots of this phenomenon. Based on new scientific paradigm, in the second half of the ХХ century. emerged interdisciplinary research area - synergetic theory that today provides a new methodological basis of scientific knowledge in the field of education and is most effectively meet the needs of the disclosure and abilities of the individual and how to full self.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11805
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khomich.pdf180.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.