У статті визначено сутність основних понять “культура”, “мораль” та “моральна
культура”. Обґрунтовано актуальність і практичну значущість проблеми морального
виховання особистості майбутнього вчителя іноземних мов. Висвітлено проблему формування
моральної культури у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у системі підготовки
вчителя іноземної мови. Автором проаналізовано останні дослідження та публікації з цієї
проблеми; визначено основні задачі морального виховання студентів вищих педагогічних
навчальних закладів; наведено рівні моральної вихованості особистості; розглянуто значущість формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов.
В статье определена сущность основных понятий “культура”, “мораль” и
“нравственная культура”. Обоснованы актуальность и практическая значимость проблемы
нравственного формирования личности будущего учителя иностранных языков. Освещена
проблема воспитания нравственной культуры у студентов высших педагогических учебных
заведений в системе подготовки учителя иностранного языка. Автором проанализированы
последние исследования и публикации по данной проблеме. Определены основные задачи
нравственного воспитания студентов высших педагогических учебных заведений. Приведены
уровни нравственной воспитанности личности. Рассмотрена значимость формирования
нравственной культуры будущего учителя иностранных языков.
The analysis and the essence of the terms ’culture’, ’morality’ and ’moral culture’ are given in
the article. The urgency and practical significance of the problem of moral education of the personality
of the future teacher of foreign languages are substantiated. The article deals with the problem of
education of moral culture of the students of higher educational institutions in the training of foreign
language teachers. The author analyzes the recent research and publications on this issue. The main
objectives of moral education of students of higher educational institutions are defined. The levels of
moral upbringing are given. The importance of the formation of moral culture of the future teacher of
foreign languages is analyzed.