DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11783
Title: Концептуальні засади професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій
Authors: Матвісів, Я. Я.
Keywords: професійно-графічна підготовка
майбутні вчителі технологій
графічні дисципліни
профессионально-графическая подготовка
будущие учителя технологий
графические дисциплины
professional and graphic training
future technology teachers
graphic subjects
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Матвісів Я. Я. Концептуальні засади професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій / Я. Я. Матвісів // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 128-136
Abstract: У статті розкрито концептуальні засади професійно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, з’ясовано сутнісно-змістове підґрунтя графічних дисциплін, виокремлено підструктури професійно-графічної підготовки та визначено рівні оволодіння студентами професійно-графічною діяльністю.
В статье раскрыты концептуальные принципы профессионально-графической подготовки будущих учителей технологий, выяснена сущностно-смысловая подпочва графических дисциплин, выделены подструктуры профессионально-графической подготовки и определены уровни овладения студентами профессионально-графической деятельностью.
The article deals with the conceptual base of professional and graphic training of future technology teachers. The article reveals the content of graphic subjects and shows the substructures of professional and graphic training. We also define the level of students professional and graphic activity mastering.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11783
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matvisiv.pdf200.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.