DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1178
Title: До питання про з’ясування критеріїв ефективності самовизначення студентів у освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу
Authors: Шевченко, А.Ф.
Keywords: освітнє середовище
педагогічний процес
самовизначення
професійна діяльність
educational environment
teaching process
self-determination
professional activity
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Шевченко А.Ф. До питання про з’ясування критеріїв ефективності самовизначення студентів у освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу / А.Ф. Шевченко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 232-237
Abstract: Стаття присвячена проблемі удосконалення процесу самовизначення майбутнього вчителя, основним засобом якого розглядається освітнє середовище. Виявлення особливостей функціонування такого середовища дало змогу з’ясувати критерії ефективності самовизначення студентів вищого педагогічного навчального закладу.
The article considered the question on the process of improvement self-determination of future teachers through educational environment. Іdentifying features of this environment allows to find out performance criteria self-determination of students identifying features of this environment allows to find out performance criteria self-determination of students of higher educational institutions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1178
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf228.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.