DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11779
Title: Нормативно-правовові та методичні аспекти процесу екологічного виховання учнів початкових класів (друга половина ХХ століття)
Authors: Курилович, А. Ю.
Keywords: екологічне виховання
учні початкових класів
нормативно-правова база
экологическое воспитание
ученики начальных классов
нормативно-правовая база
environmental education
primary school students
regulatory basis
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Курилович А. Ю. Нормативно-правовові та методичні аспекти процесу екологічного виховання учнів початкових класів (друга половина ХХ століття) / А. Ю. Курилович // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 99-105
Abstract: У статті розглянуто нормативно-правовові та методичні аспекти процесу екологічного виховання учнів початкових класів у другій половині ХХ століття, проаналізовано та обґрунтовано виділення етапів у зазначеному періоді, з’ясовано методологічну базу дослідження окреслених періодів, визначено пріоритети нормативно-правових документів, описано методичну літературу з екологічного виховання другої половини ХХ століття.
Рассмотрены нормативно-правовые и методические аспекты процесса экологического воспитания учащихся начальных классов во второй половине ХХ века, проанализированы и обоснованы этапы в указанном периоде, выяснена методологическая база исследования определенных периодов, определены приоритеты нормативно-правовых документов, описана методическая литература по экологическому воспитанию учащихся во второй половине ХХ века.
The article highlights the regulatory and methodical aspects of the process of environmental education of primary school pupils in the second half of the XX century. Special attention is drawn to the analysis and justification of the singularizing of the stages in the period under investigation. The methodological basis of the investigation of the defined periods is found out. The priorities of the regulatory documents are defined. The methodical literature in environmental education of the second half of the twentieth century is depicted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11779
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurylovych.pdf195.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.