Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційні форми художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булгакова, Т. М.
dc.date.accessioned 2016-11-21T09:33:49Z
dc.date.available 2016-11-21T09:33:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Булгакова Т. М. Організаційні форми художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття / Т. М. Булгакова // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 18-24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11778
dc.description.abstract У статті аналізуються актуальні проблеми організації художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття. Розглядаються основні форми позакласної роботи з художньо-естетичного виховання в радянський період із початку 50-х років та перших років української держави, наводяться їх приклади. Наголошено на тому, що важливим завданням радянської педагогіки, визначеним Програмою КПРС, було виховання у молодого покоління основ марксистсько-ленінського світогляду, високої ідейності й відданості комунізмові. Аналізуються теоретичні праці вчених- педагогів, у яких визначаються форми роботи з організації художньо-естетичного виховання. Автор розкриває педагогічну діяльність видатного педагога В. О. Сухомлинського, який підкреслював необхідність навчити дітей любити і цінувати природу, твори мистецтва, красу людини та її вчинків. Автор доводить, що з самого початку існування незалежної України поставлені важливі цілі на відродження національної ідеї, ставлення до дитини як до особистості. ua
dc.description.abstract В статье анализируются актуальные проблемы организации художественно- эстетического воспитания учащихся в общеобразовательных заведениях Украины второй половины XX века. Рассматриваются основные формы внеклассной работы по художественно-эстетическому воспитанию в советский период с начала 50-х годов и первых лет украинского государства, приводятся их примеры. Отмечено, что важной задачей советской педагогики, определенной Программой КПСС, было воспитание у подрастающего поколения основ марксистско-ленинского мировоззрения, высокой идейности и преданности коммунизму. Анализируются теоретические труды ученых-педагогов, в которых определяются формы работы по организации художественно-эстетического воспитания. Автор раскрывает педагогическую деятельность выдающегося педагога В. А. Сухомлинского, который подчеркивал необходимость научить детей любить и ценить природу, произведения искусства, красоту человека и его поступков. Автор доказывает, что с самого начала существования независимой Украины поставлены важные цели на возрождение национальной идеи, отношение к ребенку как к личности. ua
dc.description.abstract The current problems of the organization of artistic and aesthetic education of pupils in general education institutions of Ukraine in the second half of the XX century are analyzed in the article. The main forms of out-of-school activities of artistic and aesthetic education in the Soviet period from the beginning of the 50s and the first years of the Ukrainian state are discribed in the article, their examples are given. It is noted that an important task of Soviet pedagogy, certain programs of the CPSU, was the education of the younger generation the basis of Marxist-Leninist ideology, and high ideological devotion to communism. The theoretical tractates of scientists and educators, which define modalities for the organization of artistic and aesthetic education. The author reveals the outstanding teaching activities V. A. Sukhomlinskogo, who emphasized the necessitye of education children to love and appreciate nature, works of art, the beauty of man and his deeds. The author argues that from the beginning of the existence of an independent Ukraine the important goals for the revival of the national idea, related to the child as an individual were set. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-естетичне виховання ua
dc.subject учні ua
dc.subject радянський період ua
dc.subject художественно-эстетическое воспитание ua
dc.subject ученики ua
dc.subject советский период ua
dc.subject artistic and aesthetic education ua
dc.subject pupils ua
dc.subject soviet period ua
dc.subject.classification 373.5.015.31:37.012+7](477) “195 – 199” (043.3) ua
dc.title Організаційні форми художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України другої половини XX століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу