DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11623
Title: Соціально-педагогічні умови самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації
Authors: Сидорчук, М. С.
Keywords: самоактуалізація
самоактуалізація старших підлітків
соціально-педагогічні умови самоактуалізації старших підлітків
самоактуализация
самоактуализация старших подростков
социально-педагогические условия самоактуализации старших подростков
self-actualization
self-actualization older teens
socio-pedagogical conditions of self-actualization older teens
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Сидорчук, М. С. Соціально-педагогічні умови самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / М. С. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 91-97
Abstract: У статі розглянуто соціально-педагогічні умови самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Наведено визначення понять «самоактуалізація старших підлітків», «соціально-педагогічні умови самоактуалізації». Зазначено, що ефективна самоактуалізація старших підлітків можлива за реалізації спеціально створених соціально-педагогічних умов: реалізації комплексної програми самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації; забезпечення активної участі старших підлітків у самоактуалізації в центрах соціально-психологічної реабілітації; організації і координації роботи фахівців мультидисциплінарної команди.Наголошено, що самоактуалізація особистості включає такі складові, як: соціальні характеристики (взаємодія зі соціумом); психологічні якості (безпосередність, демократичний характер); лідерські характеристики (прагнення до влади); прагнення до творчості (креативність); інтелектуальна сфера; самосприйняття.
В статье рассмотрены социально-педагогические условия самоактуализации старших подростков в центрах социально-психологической реабилитации. Приведены определения понятий «самоактуализация старших подростков», «социально-педагогические условия самоактуализации». Отмечено, что эффективная самоактуализация старших подростков возможна при реализации специально созданных социально-педагогических условий: реализации комплексной программы самоактуализации старших подростков в центрах социально-психологической реабилитации; обеспечение активного участия старших подростков в самоактуализации в центрах социально-психологической реабилитации; организации и координации работы специалистов мультидисциплинарной команды. Отмечено, что самоактуализация личности включает такие составляющие, как: социальные характеристики (взаимодействие с социумом), психологические качества (непосредственность, демократический характер); лидерские характеристики (стремление к власти); стремление к творчеству (креативность); интеллектуальная сфера; самовосприятие.
The article deals with socio-pedagogical conditions of self-actualization of older teens in the centers of social and psychological rehabilitation. Give a definition of "self-actualization older teens", "socio-pedagogical conditions of self-actualization." It is noted that the effective actualization older teens can be the implementation of specially designed social and educational conditions: a comprehensive program of self-actualization of the senior teenagers in the centers of social and psychological rehabilitation; ensure the active participation of older teens in self-actualization in the centers of social and psychological rehabilitation; organizing and coordinating the work of a multidisciplinary team of experts. It is noted that self-actualization includes such components as: social characteristics (interaction with society), psychological qualities (spontaneity, democratic character); leadership characteristics (desire for power); the desire for creativity (creativity); intellectual sphere; self-perception.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11623
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sydorchuk.pdf299.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.