DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11618
Title: Підготовка соціальних педагогів до роботи з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД
Authors: Мирошніченко, Н. О.
Keywords: працівники соціальної сфери
ВІЛ/СНІД
ВІЛ/СНІД клієнти
работники социальной сферы
ВИЧ/СПИД
ВИЧ/СПИД клиенты
social workers
HIV/AIDS
HIV/AIDS clients
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мирошніченко Н. О. Підготовка соціальних педагогів до роботи з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД / Н. О. Мирошніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 21: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 55-61
Abstract: У статті розкриваються проблеми, пов’язані з професійною підготовкою кваліфікованих працівників соціальної сфери до роботи з ВІЛ/СНІД клієнтами, що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку фахівців, упровадження нових технологій організації навчального процесу. Автор розкриває нормативно-правові засади державної політики щодозабезпечення та реалізації прав ВІЛ-інфікованих. Аналіз проблеми підготовки працівників соціальної сфери до роботи з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД, дозволив виокремити суперечності, що розкриті в статті.Подолання означених суперечностей потребує забезпечення необхідних педагогічних умов для формування готовності працівників соціальної сфери до роботи з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД. Тому, виходячи з вищеозначених педагогічних умов, в статті розкривається, що є обов’язковими при підготовці спеціалістів соціальної сфери до роботи з з клієнтами з ВІЛ, зокрема, що фахівці у своїй роботі повинні керуватися принципами та володіти певними знаннями і навичками; розкриваються принципи, якими має керуватися фахівець у роботі з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІД; знання, якими має володіти працівник соціальної сфери у роботі зюдьми, які живуть з ВІЛ/СНІД.
В статье раскрываются проблемы, связанные с профессиональной подготовкой квалиффицированных работников социальной сферы к работе с ВИЧ/СПИД клиентами, что предполагает основательную теоретическую и практическую подготовку специалистов, внедрение новых технологий организации учебного процесса. Автор раскрывает нормативно-правовые основы государственной политики в области обеспечения и реализации прав ВИЧ-инфицированных. Анализ проблемы подготовки работников социальной сферы к работе с людьми, которые живут с ВИЧ/СПИД, позволил выделить противоречия раскрытые в статье. Преодоление указанных противоречий требует обеспечения необходимых педагогических условий для формирования готовности работников социальной сферы к работе с людьми, которые живут с ВИЧ/СПИД. Поэтому исходя из вышеобозначенных педагогических условий, в статье раскрывается, что является обязательными при подготовке специалистов социальной сферы к работе с клиентами с ВИЧ, специалисты в своей работе должны руководствоваться принципами и обладать определенными знаниями и навыками. Автор раскрывает принципы, которыми должен руководствоваться специалист в работе с людьми, которые живут с ВИЧ/СПИД; знания, которыми должен обладать работник социальной сферы в работе с людьми, которые живут с ВИЧ/СПИД.
The article discloses the problems connected with the professional training of qualified social workers to work with HIV/AIDS clients, which involves a thorough theoretical and practical training, the introduction of new technologies of educational process organization. The author reveals the legal framework of the state policy in the field of security and realization of rights of people living with HIV. Analysis of the problem of training social workers to work with people who are living with HIV/AIDS, allowed us to identify the contradictions revealed in the article. Overcoming these conflicts requires us to provide pedagogical conditions for formation of readiness of social workers to work with people who are living with HIV/AIDS. So based on the above pedagogical conditions, the author reveals what is required in the preparation of social workers to work with clients with HIV specialists in their work should be guided by the principles and to possess certain knowledge and skills. The author reveals the principles that should guide the professional in working with people living with HIV/AIDS. The author reveals the knowledge that should be possessed by a social worker in work with people living with HIV/AIDS are.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11618
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myroshnichenko.pdf302.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.