DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. » Випуск 21 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11611
Title: Особливості роботи соціального педагога в сучасних умовах дошкільного закладу
Authors: Дябел, Л. І.
Полякова, А. С.
Keywords: соціально-педагогічна робота
соціальний педагог
напрями роботи соціального педагога
социально-педагогическая работа
социальный педагог
направления работы социального педагога
social and pedagogical work
social pedagogue
directions of social workers
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Дябел, Л. І. Особливості роботи соціального педагога в сучасних умовах дошкільного закладу / Л. І. Дябел, А. С. Полякова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 16-21
Abstract: Стаття присвячена одному з актуальних питань роботи соціального педагога в сучасних умовах на базі дошкільного навчального закладу. Доведено значущість роботи соціального педагога у розвитку та соціальному становленню дитини. Соціальний педагог у дошкільному навчальному закладі – новий тип педагога; він допомагає вихованцю зрозуміти навколишній світ, піклується про формування моральних, загальнолюдських цінностей, аналізує процес формування особистості як соціальний процес, процес розвитку її нахилів та здібностей. Визначено ті соціальні ролі, які може виконувати соціальний педагог у роботі в дитячому дошкільному закладі: посередника, адвоката, помічника,соціального терапевта й наставника, конфліктолога, експерта. Розглянуто напрями роботи соціального педагога в просторі соціально-культурного середовища мікрорайону та види роботи з педагогічним колективом дошкільного закладу та батьками вихованців.
Статья посвящена одному из актуальных вопросов работы социального педагога в современных условиях на базе дошкольного учебного заведения. Доказано значимость работы социального педагога в развитии и социальному становлению ребенка. Социальный педагог в детском саду - новый тип педагога. Он помогает воспитаннику понять окружающий мир, заботится о формировании нравственных, общечеловеческих ценностей, анализирует процесс формирования личности, как социальный процесс, процесс развития его склонностей и способностей. Определены те социальные роли, которые может выполнять социальный педагог в работе в детском дошкольном учреждении: посредника, адвоката, помощника, социального терапевта и наставника, конфликтолога, эксперта. Рассмотрены направления работы социального педагога в пространстве социально-культурной среды микрорайона и виды работы с педагогическим коллективом дошкольного учреждения и родителями воспитанников.
The article is devoted to one of the topical issues of social pedagogy in modern conditions at the kindergarten institutions.Brought importance of social pedagogue in development and social advancement of the child. Social worker in kindergartens - a new type of teacher. It helps the pupil to understand the world, takes care of formation moral and human values, analyzes the process of identity formation as a social process, the development of aptitudes and ability. Defined the social roles that can perform social work as a teacher in kindergartens: mediator lawyer assistant, social therapist and mentor, conflict resolution and expert.Considered directions of thesocial teacherin spacesocio-cultural environment ofthe neighborhoodand the typesofteaching staffand parentsofpre-schoolchildren.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11611
Appears in Collections:Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyabel, Polyakova.pdf289.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.