У статті проаналізовано та розкрито суть музично-просвітницької діяльності, яка використовується у процесі позанавчальної діяльності студенів. Доведено ефективність змісту методів та форм музичних заходів у процесі позанавчальної роботи; розглянуто та проаналізовано теоретико-методологічні позиції щодо певних технологій виховної роботи серед студентів. Обґрунтовано цілі та завдання музично-просвітницької діяльності та доцільність розроблених форм роботи серед студентів в умовах університету.
В статье проанализирована и раскрыта суть музыкально-просветительской деятельности, которая используется в процессе позанавчальної деятельности. Доказана эффективность содержания методов и форм музыкальных мероприятий в процессе внеаудиторной работы; рассмотрены и проанализированы методологические позиции относительно определенных технологий воспитательной работы среди студентов. Обоснованы цели и задания музыкально-просветительской деятельности и целесообразность разработанных форм работы среди студентов в условиях университета.
Essence of musically-elucidative activity, which is used in the process of позанавчальної activity, is analysed in the article and exposed . Efficiency of maintenance of methods and forms of musical measures is well-proven in the process of extracurricular work; methodological positions of relatively certain technologies of educator work are considered and analysed among students. Aims and tasks of musically-elucidative activity and expediency of the worked out forms of work are reasonable among students in the conditions of university.