Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курок, Олександр Іванович
dc.contributor.author Зінченко, Володимир Павлович
dc.contributor.author Куртась, Сергій Анатолійович
dc.date.accessioned 2016-10-18T14:48:04Z
dc.date.available 2016-10-18T14:48:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Курок Олександр Іванович Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи / Олександр Іванович Курок, Володимир Павлович Зінченко, Сергій Анатолійович Куртась // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 5-6. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 76-88 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11549
dc.description.abstract У публікації обґрунтовуються педагогічні умови та засоби, що сприяють формуванню та становленню оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. До цих умов віднесено: посилення мотивації до оволодіння компетентністю у сфері оцінювання; забезпечення взаємодії викладачів у оцінюванні навчальних досягнень магістрантів; систематизація підготовки до здійснення оцінювальної діяльності шляхом упровадження спеціального навчального курсу; поетапне оволодіння сучасними оцінювальними методами; активне залучення магістрантів до оцінювальної діяльності під час стажування; моніторинг готовності магістрантів до оцінювальної діяльності. Надається коротка характеристика кожної запропонованої педагогічної умови та засобів, з допомогою яких вона реалізується. ua
dc.description.abstract В публикации обосновываются педагогические условия и средства, которые способствуют формированию и становлению оценивающей компетентности будущего преподавателя высшей школы в процессе магистерской подготовки. К этим условиям относятся: усиление мотивации к овладению компетентностью в сфере оценивания; обеспечение взаимодействия преподавателей в оценивании учебных достижений магистрантов; систематизация подготовки к осуществлению оценивающей деятельности путем внедрения специального учебного курса; поэтапное овладение современными оценивающими методами; активное привлечение магистрантов к оценивающей деятельности во время стажировки; мониторинг готовности магистрантов к оценивающей деятельности. ua
dc.description.abstract The article considers the pedagogical conditions and means promoting the effective development of the higher school future teacher evaluative competence in the course of Master training. The brief characteristic of every suggested pedagogical condition and features of its influence on professional growth and self-improvement of the future teachers are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject магістерськa підготовкa ua
dc.subject магістрант ua
dc.subject викладач ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject магистерская подготовка ua
dc.subject магистрант ua
dc.subject преподаватель ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject Master training ua
dc.subject Master ua
dc.subject teacher ua
dc.subject competence ua
dc.title Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу