DSpace at library NPU Dragomanova » Європейські педагогічні студії » Випуск 5-6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11549
Title: Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи
Authors: Курок, Олександр Іванович
Зінченко, Володимир Павлович
Куртась, Сергій Анатолійович
Keywords: магістерськa підготовкa
магістрант
викладач
компетентність
магистерская подготовка
магистрант
преподаватель
компетентность
Master training
Master
teacher
competence
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Курок Олександр Іванович Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи / Олександр Іванович Курок, Володимир Павлович Зінченко, Сергій Анатолійович Куртась // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 5-6. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 76-88
Abstract: У публікації обґрунтовуються педагогічні умови та засоби, що сприяють формуванню та становленню оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. До цих умов віднесено: посилення мотивації до оволодіння компетентністю у сфері оцінювання; забезпечення взаємодії викладачів у оцінюванні навчальних досягнень магістрантів; систематизація підготовки до здійснення оцінювальної діяльності шляхом упровадження спеціального навчального курсу; поетапне оволодіння сучасними оцінювальними методами; активне залучення магістрантів до оцінювальної діяльності під час стажування; моніторинг готовності магістрантів до оцінювальної діяльності. Надається коротка характеристика кожної запропонованої педагогічної умови та засобів, з допомогою яких вона реалізується.
В публикации обосновываются педагогические условия и средства, которые способствуют формированию и становлению оценивающей компетентности будущего преподавателя высшей школы в процессе магистерской подготовки. К этим условиям относятся: усиление мотивации к овладению компетентностью в сфере оценивания; обеспечение взаимодействия преподавателей в оценивании учебных достижений магистрантов; систематизация подготовки к осуществлению оценивающей деятельности путем внедрения специального учебного курса; поэтапное овладение современными оценивающими методами; активное привлечение магистрантов к оценивающей деятельности во время стажировки; мониторинг готовности магистрантов к оценивающей деятельности.
The article considers the pedagogical conditions and means promoting the effective development of the higher school future teacher evaluative competence in the course of Master training. The brief characteristic of every suggested pedagogical condition and features of its influence on professional growth and self-improvement of the future teachers are given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11549
Appears in Collections:Випуск 5-6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurok.pdf301.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.