У публікації обґрунтовуються педагогічні умови та засоби, що сприяють формуванню та становленню оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. До цих умов віднесено: посилення мотивації до оволодіння компетентністю у сфері оцінювання; забезпечення взаємодії викладачів у оцінюванні навчальних досягнень магістрантів; систематизація підготовки до здійснення оцінювальної діяльності шляхом упровадження спеціального навчального курсу; поетапне оволодіння сучасними оцінювальними методами; активне залучення магістрантів до оцінювальної діяльності під час стажування; моніторинг готовності магістрантів до оцінювальної діяльності. Надається коротка характеристика кожної запропонованої педагогічної умови та засобів, з допомогою яких вона реалізується.
В публикации обосновываются педагогические условия и средства, которые способствуют формированию и становлению оценивающей компетентности будущего преподавателя высшей школы в процессе магистерской подготовки. К этим условиям относятся: усиление мотивации к овладению компетентностью в сфере оценивания; обеспечение взаимодействия преподавателей в оценивании учебных достижений магистрантов; систематизация подготовки к осуществлению оценивающей деятельности путем внедрения специального учебного курса; поэтапное овладение современными оценивающими методами; активное привлечение магистрантов к оценивающей деятельности во время стажировки; мониторинг готовности магистрантов к оценивающей деятельности.
The article considers the pedagogical conditions and means promoting the effective development of the higher school future teacher evaluative competence in the course of Master training. The brief characteristic of every suggested pedagogical condition and features of its influence on professional growth and self-improvement of the future teachers are given.