DSpace at library NPU Dragomanova » Європейські педагогічні студії » Випуск 5-6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11546
Title: Современное высшее образование: движение к гуманистической парадигме
Authors: Бакіров, Віль Савбанович
Keywords: высшее образование
“образовательный этос”
философия
вища освіта
"освітній етос"
філософія
higher еducation
"an educational ethos"
philosophy
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бакіров Віль Савбанович Современное высшее образование: движение к гуманистической парадигме / Віль Савбанович Бакіров // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 5-6. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 43-53
Abstract: Высшее образование – сложнейшая социокультурная система, которая наряду с высшими учебными заведениями, устоявшимся сводом законодательных, нормативно-правовых актов, правил и традиций, моделей управления и регулирования, включает в себя “образовательный этос”, собственную систему ценностей, характерную “философию образования”. Эта философия складывается под влиянием различных культурно-исторических обстоятельств и традиций, политических и экономических факторов, несет на себе отпечаток исторической эпохи, отражает дух времени.
Вища освіта - складна соціокультурна система, яка поряд з вищими навчальними закладами, усталеними склепінням законодавчих, нормативно-правових актів, правил і традицій, моделями управління та регулювання, включає в себе "освітній етос", власну систему цінностей, характерну "філософію освіти". Ця філософія складається під впливом різних культурно-історичних обставин і традицій, політичних і економічних чинників, несе на собі відбиток історичної епохи, відображає дух часу.
Higher еducation - a complex socio-cultural system, which, together with higher education institutions, an established set of legislative, regulatory and legal acts, rules and traditions, models of management and control, includes "an educational ethos", its own system of values, a characteristic "philosophy of education". This philosophy is shaped by different historical and cultural circumstances and traditions, political and economic factors, bears the imprint of the historical era, it reflects the spirit of the times.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11546
Appears in Collections:Випуск 5-6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barikov.pdf291.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.