Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише забезпечували кількісну реалізацію завдань обов’язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На перешкоді стають об’єктивні і суб’єктивні фактори, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом існуючої системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів.
Каждая страна заинтересована в том, чтобы подготовить когорту таких учителей, которые не только обеспечивали количественную реализацию задач обязательного обучения, но и поднимали на значительно более высокий уровень образованность и культуру ее граждан. Осуществить профессиональную подготовку такого специалиста очень сложно. Препятствием становятся объективные и субъективные факторы, обусловленные общественными преобразованиями, техническими достижениями, стереотипами и формализмом существующей системы профессиональной подготовки, Мотивированность и ценностных ориентаций будущих педагогов.
Every country is interested in the vocational training of the teachers that would not only provide the realization of the multiple tasks of the compulsory education but would raise the standards of the general education and culture of its citizens to a profoundly higher level. It is true that it is very hard to train such professionals. There are objective and subjective barriers caused by various social transformations, technical achievements, stereotypes and formalities of the existing system of vocational training that prevent from achieving success in this sphere.