Розглядається одне з основних напрямів підготовки сучасного вчителя – формування духовного світу дитини, де мають домінувати добро і справедливість, гармонія і краса, здатність дитини до співпереживання і надання допомоги тім, хто її потребує. Зроблено висновок, що цей процес має бути неперервним, системним і цілеспрямованим. Готовність вчителя до виконання виховної функції є одним із головних сегментів його підготовки в сучасних умовах.
Рассматривается одно из основных направлений подготовки современного учителя – формирование духовного мира ребенка, где должны доминировать добро и справедливость, гармония и красота, способность ребенка к сопереживанию и оказания помощи тем, кто в ней нуждается. Сделан вывод, что этот процесс должен быть непрерывным, системным и целенаправленным. Готовность учителя к выполнению воспитательной функции является одним из главных сегментов его подготовки в современных условиях.
One of basic directions of preparation of modern teacher – forming of the spiritual world of child is examined, where good and justice, harmony and beauty, must prevail, capacity of child for soperezhivanie and grant of help that, who needs her. Drawn conclusion, that this process must be continuous, system and purposeful. Readiness of teacher to implementation of educator function is one of main segments of his preparation in modern terms.