DSpace at library NPU Dragomanova » Європейські педагогічні студії » Випуск 3-4 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11505
Title: Солідарність як вища соціальна цінність майбутніх педагогів
Authors: Ярошенко, Алла Олександрівна
Keywords: солідарність
громадські цінності
виховання соціальної ініціативності
солидарность
общественные ценности
воспитания социальной инициативности
solidarity
public values
theoretical basis of social education initiative
Issue Date: 2013
Citation: Ярошенко Алла Олександрівна Солідарність як вища соціальна цінність майбутніх педагогів / Алла Олександрівна Ярошенко // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 103-106
Abstract: Cоціально-педагогічна солідарність майбутнього педагога повинна бути направлена на виховання громадських цінностей, самодопомогу і взаємодопомогу та виступати як ідейно-теоретична платформа виховання соціальної ініціативності, що дозволяє кожну дитину розглядать як повноцінну особистість.
Социальная-педагогическая солидарность будущего педагога должна быть направлена на воспитание общественных ценностей, самопомощь и взаимопомощь и выступать как идейно-теоретическая платформа воспитания социальной инициативности, позволяющий рассмотривать [рассматривать] каждого ребенка как полноценную личность.
Social and pedagogical solidarity of future teachers should be aimed at educating of public values, self-help and mutual help and serve as ideological and theoretical basis of social education initiative that allows to considerate each child as valuable person.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11505
Appears in Collections:Випуск 3-4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroshenko.pdf197.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.