Современный педагогический университет, как и вся система высшего образования России, живет в режиме перемен: структурных, экономических, методологических, инновационных. Для сферы педагогики преемственность, системность, взаимопроникновение всех направлений деятельности – базовые условия, определяющие не только формальные результаты образовательного процесса, но и собственно конкурентоспособность нации, а вернее – ее жизнеспособность.
Сучасний педагогічний університет, як і вся система вищої освіти Росії, живе в режимі змін: структурних, економічних, методологічних, інноваційних. Для сфери педагогіки послідовність, системність, взаємопроникнення усіх напрямів діяльності – це базові умови, що визначають не тільки формальні результати освітнього процесу, але і власне конкурентоспроможність нації, а вірніше – її життєздатність.
Modern Pedagogical University, as well as the whole system of higher education in Russia, lives in the mode of changes: structural, economic, methodological and innovative. Continuity, consistency and interpenetration of all activities are basic conditions in pedagogical sphere that determine not only the formal results of educational process, but also the actual competitiveness of the nation, or rather its viability.