DSpace at library NPU Dragomanova » Європейські педагогічні студії » Випуск 3-4 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11492
Title: Стандартизация общепедагогической подготовки будущих учителей на первой ступени высшего образования
Authors: Кухарчик, Петр Дмитриевич
Keywords: подготовка будущих учителей
ценностно-ориентационное пространство
учебные планы
підготовка майбутніх учителів
ціннісно-орієнтаційний простір
навчальні плани
value-oriented space
teacher education
model curricula
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кухарчик Петр Дмитриевич Стандартизация общепедагогической подготовки будущих учителей на первой ступени высшего образования / Петр Дмитриевич Кухарчик // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 27-36
Abstract: В статье раскрываются концептуальные основания стандартизации общепедагогической подготовки будущих учителей, создающие ценностно-ориентационное пространство для разработчиков нового поколения образовательных стандартов, типовых учебных планов и программ по дисциплинам общепрофессионального цикла.
У статті розкриваються концептуальні основи стандартизації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, що створюють ціннісно-орієнтаційний простір для розробників нового покоління освітніх стандартів, типових навчальних планів і програм з дисциплін загальнопрофесійного циклу.
The article describes the conceptual bases of standardization of initial teacher education. This bases creates a value-oriented space for development of a new generation of educational standards, model curricula and programs for a cycle of general professional disciplines.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11492
Appears in Collections:Випуск 3-4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kukharchyk.pdf173.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.