На Академіі педагогічних наук сьогодні лежить величезна відповідальність - відшукати відповіді на низку гострих викликів. Це, перш за все, нові інформативно-комунікативні
технологіі масового спілкування, надзвичайно велике майнове
і статусне розшарування українського суспільства, величезна
нерівність між багатими і бідними, занепад трудової етики.
Усе це і ще багато іншого руйнує традиційні механізми
соціалізації і виховання і ставить перед педагогічною наукою
завдання створити нову загально-теоретичну парадигму формування особистості, яка відповідала б новим соціокультурним, політичним і економічним реаліям.
На Академии педагогических наук сегодня лежит огромная ответственность - отыскать ответы на ряд острых вызовов.
Это, прежде всего, новые информативно-коммуникативные технологии массового общения, чрезвычайно большое имущественное и статусное расслоение украинского общества, огромное неравенство между богатыми и бедными, упадок трудовой этики.
Все это и еще многое другое разрушает традиционные механизмы социализации и воспитания и ставят перед педагогической наукой задание создать новую общетеоретическую парадигму формирования личности, которая отвечала бы новым социокультурным, политическим и каноническим реалиями.
Today is a huge responsibility on the Academy of Pedagogical Sciences - to find answers to a number of acute challenges.
First of all, these are new informative and communication technologies of mass communication, a very large property and status stratification of Ukrainian society, a huge disparity between rich and poor peo ple, thedecline of work ethic.
Alf this and much more destroys con ventional mechanisms of socialization and education, and confronts pedagogical sci ence task to create a new general theoretical paradigm of personality formation, which would meet new sociocultural, political and economic realities.