DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1144
Title: | Інноваційні підходи до реалізації змісту та методів у підготовці інженерів-педагогів |
Authors: | Дубова, Н.В. |
Keywords: | інноваційні педагогічні технології проблемне навчання інтерактивне навчання дидактичні ігри якість знань innovative pedagogical technologies problem teaching interactive teaching didactics games quality of knowledge |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Дубова Н.В. Інноваційні підходи до реалізації змісту та методів у підготовці інженерів-педагогів / Н.В. Дубова / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 56-61 |
Abstract: | У статті розкрито важливість ролі інновацій у підготовці інженерів-педагогів. В якості
одного з підходів модернізації процесу навчання майбутніх інженерів-педагогів розглядається система інноваційного навчання. Вже сьогодні технології в системі освіти конкретизуються в нових формах навчання (інформаційні, модульні, інтерактивні тощо). The article importance of the role of innovations in the preparation of an engineer-teacher is exposed and shown. As one approaches the process of modernizing education of future engineers, teachers considered innovative teaching system. Already, technology in education specified in the new forms of education (information, modular, interactive, etc.). |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1144 |
Appears in Collections: | Випуск 30 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.