Нині для якісної підготовки педагога треба перейти від пропаганди вчительської професії до індивідуальної роботи з учнями 9-11 класів.
Крім того, необхідно створити систему консультативної і методичної допомоги молодим фахівцям - випускникам університету в період їх адаптації до трудової діяльності.
Педагогічна громадськість країни повинна об'єднатися в спільному пошуку шляхів реалізації стратегій інноваційного розвитку педагогічної освіти для формування морального і здорового молодого покоління.
В настоящее время для качественной подготовки педагога нужно перейти от пропаганды учительской профессии к индивидуальной роботе с учащимися 9-11 классов.
Кроме того, необходимо создать систему консультативной и методической помощи молодым специалистом - выпускникам университета в период их адаптации к трудовой деятельности.
Педагогическая общественность страны должно объединиться в совместном поиске путей реализации стратегий инновационного развития педагогического образования для формирования нравственного и здорового молодого поколения.
Nowadays we have to switch from promotion the pedagogical profession to individual work with pupils 9-11 forms for qualitative training of a teacher.
In addition, it is necessary to create a system of consultation and methodological assistance for young specialists - univernty graduates while they adopt to work.
Educational community in the country must unite for searching ways of implementation of pedagogical innovative strate gies for the formation of moral and healthy young people.