В статье выделены праксиологический и компетентностный подходы как методологическая основа профессиональной подготовки будущих учителей музики. Раскрывается специфика формирования профессиональных знаний и умений студентов в условиях изучения цикла дирижёрско-хоровых дисциплин. Подчёркивается важность развития активной индивидуальной позиции студентов в этом процессе. Обозначаются педагогические задания, которые предусматривают практическую направленность профессионального обучения студентов.
У статті виділені праксіологічний і компетентнісний підходи як методологічна основа професійної підготовки майбутніх вчителів музики. Розкривається специфіка формування професійних знань і умінь студентів в умовах вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін. Підкреслюється важливість розвитку активної індивідуальної позиції студентів в цьому процесі. Позначаються педагогічні завдання, які передбачають практичну спрямованість професійного навчання студентів.
The article highlights the praxeological and competence approach as a methodological basis of training future teachers Musicians. Specificity of formation of professional knowledge and skills of students in the study cycle conducting and choral disciplines. It stresses the importance of developing active individual position of students in the process. Designated educational tasks that involve action-oriented vocational training of students.