Суть розробки, основні результати:
1. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного ун-ту імені Івана Огієнка. − Вип. ХХІ у 2-х ч. – [Ч. 2]. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2012. – С. 139−148.
2. Кравець Н.П. Метод творчого читання і формування читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П.Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. пр. – Вип. 22. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 113−124.
3. Кравець Н.П. Репродуктивний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. пр. – Вип. 24. – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. –С. 145−153.
4. Павлов И.П. Избранные произведения / И.П.Павлов. – М. : Изд-во АН СССР, 1949. – 470 с .
5. Пасічник Є.А. Українська література в школі / Є.А.Пасічник. − К. : Рад. школа, 1989. – 313 с.
6. Петько Л.В. Стимулювання творчих здібностей підлітків засобами втілення образу казкового персонажу/ Л.В.Петько // Лялька як знак, образ, функція: Матер. всеукр. наук.-практ. конф. «Другі Марка Грушевського читання» / за ред. О.С.Найдена. – Київ. : ВД «Стилос», 2010. – С. 200–204.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7887
7. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
8. Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451−455. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518
9. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader's Activity Mastering / N.P. Kravets // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – Num. 4 (July). Series "Education & Pedagogy". – Toronto : ShinyWordCorp. – PP. 123–136. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8413
10. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity / N.P. Kravets // Economics, management, law: сhallenges and рrospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India. 2016. − P. 201-204. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10743